טיפול שורש מחיר אצל רופא שיניים מומחה

אם יש לכם שאלות לגבי טיפול שורש מחיר, מוטב להפנות אותן אל רופא השיניים. אך חשוב גם להבין מהו טיפול שורש ומה הקשר בין טיפול שורש לבין כתר. גם הכתר עשוי להיות חלק מהמחיר, וחשוב לדעת המ החשיבות שלו.

מהו טיפול שורש

כמה עולה השתלת שיניים
לפני שמדברים על טיפול שורש מחיר, כדאי להבין מהו טיפול שורש. ובכן, זוהי פרוצדורה אותה מבצע רופא השיניים על מנת להסיר זיהום משורשי השן. זיהום של הרקמות בשורשי השן הוא דבר כואב, והוא מתרחש כאשר ישנם חורים גדולים בשיניים המגיעים לעומקי השורשים. טיפול השורש עוצר את המשך תהליך הריקבון, וכמובן עוצר את הכאבים. אך מנגד הוא גם מחליש את השן, ואף גורם לה לשנות את הצבע.
חישוב על שורש השן כיסודות של בניין. טיפול השורש מביא להסרת יחק משמועתי מהיסודות התומכים ב“בניין“. ולכן השן הופכת להיות שבירה ורגישה יותר. וזוהי הסיבה מדוע אנו זקוקים לכתרים על השיניים, דבר שמוסיף לעלויות הטיפול. לא כל טיפול שורש דורש כתר, אך ישנה סבירות גבוהה ששן שעברה טיפול שורש תזדקק לכתר ביום מן הימים.

טיפול שורש מחיר – האם כתרים הכרחיים

ישנו קשר ברור בין טיפול שורש מחיר לבין כתר, הכתרים מייקרים את ההליך באופן משמעותי, אך האם הם באמת נחוצים?
ברוב המקרים הכתרים נחוצים, זאת מכיוון שהם מספקים לשן את החוזק והעמידות שהיא צריכה. שיניים משמשות אותנו ללעיסה ואולי אנו מקבלים זאת כמובן מאליו, אך אנו מפעילים עליהן הרבה מאוד כוח במהלך הלעיסה. ושן שעברה טיפול שורש יכולה בקלות להישבר במהלך הלעיסה. כתר מונע זאת.

דבר שני הוא הפגיעה האסתטית במראה השן. השן מאבדת את המראה הטבעי לאחר טיפול השורש. היא צפויה לקבל מראה אפור, דבר שאינו הולם שיניים קדמיות. כתר לעומת זאת מאפשר להעניק לשיניים מראה לבן ויפה. ניתן להתאים את הכתר לצבע השיניים על מנת שיראה טבעי. כיום ישנם כתרים חזקים ואיכותיים ביותר. לפעמים כדאי להשקיע קצת יותר על מנת לקבל כתר איכותי.

טיפול שורש מחיר עשוי להשתנות ממקרה למקרה, אך בדרך כלל אנו מדברים על טווח המחירים של 1000-1750 ש“ח. אך מכיוון שבדרך כלל יש גם צורך בכתר ומבנה, אנו מדברים על הוצאה כוללת של כ 4200 שקלים.

טיפול שורש מחיר

כמה עולה השתלת שיניים

טיפול שורש והשתלת שיניים הם שני דברים שונים לחלוטין. אם כך מדוע אנו מעלים את השאלה כמה עולה השתלת שיניים בהקשר של טיפול שורש מחיר? ובכן, נראה שכאשר שוקלים את המחיר של טיפול השורש, יש לקחת בחשבון את העלות של הימנעות מטיפולי השיניים.

טיפול שורש הוא ההזדמנות האחרונה להציל את השן. ללא טיפול שורש השן תמשיך להירקב ולבסוף יהיה צורך לעקור את השן. ולאחר עקירת שיניים הפתרון הוא השתלת שיניים – וזהו הליך יקר יותר, ועם לא מעט בעיות אפשרויות. לכן המדיניות היא תמיד לנסות להציל את השן הקיימת.

השאלה כמה עולה השתלת שיניים תלויה בדברים רבים. למשל קודם כל נרצה לדעת האם אנו מדברים על שן אחת, או שאנו נזקקים לתת פתרון לכל הפה. השתלת שן אחת תעלה כמה אלפי שקלים, אך כאשר יש צורך לתת פתרון לכל הפה, ישנם פתרונות כמו אול און פור המאפשרים לחסוך בעלויות.

וכמובן ישנן סוגיות נוספות הקשורות למיומנותו של הרופא, סוגי השתלים והליכים מקדימים שאולי יש לעשות ועוד. אם יש לכם שאלות לגבי טיפול שורש מחיר או כמה עולה השתלת שיניים, פנו לייעוץ אצל רופא השיניים.

מאת קידום עסק בגוגל