הזמנת פירות קפואים לפרטיים ועסקים

בעזרת הזמנת פירות קפואים תוכלו ליהנות ממגוון הטעמים שאתם אוהבים, מוכנים לשימוש מיידי. ניתן להזמין מארזי פירות לביתכם, וגם פירות קפואים בסיטונאות עבור בתי קפה, מסעדות, דוכני שייקים ועסקים. ואפילו ניתן ליהנות ממשלוחים חינם עד דלת ביתכם או העסק.
מה יותר טעים מפירות עשירים בטעמים ומשודרגים בוויטמינים וערכים תזונתיים. בזכותם אפשר לשים את החטיפים התעשייתיים בצד, וליהנות מתחליף בריא יותר. זוהי הצורה להתחיל בה את היום עם מנת הוויטמינים והאנרגיה שאתם צריכים. זהו יכול להיות גם הקינוח ששם את העוגה בצד. רק תחליטו האם תרצו בננות, אבטיחים או כל פרי קפוא אחר.

הזמנת פירות קפואים

הידעתם כי פירות קפואים עדיפים על פני פירות טריים? מופתעים? הרשו לנו להסביר.
אם תרצו ליהנות מפרי טרי, תוכלו לעשות זאת רק בעונה. יש פירות של קיץ ויש פירות של סתיו, וזוהי הסיבה מדוע לא תמצאו אבטיח עסיסי בימי החורף.
וזו אינה הבעיה היחידה. פירות טריים דורשים התעסקות אינסופית. נכון, חלקם פשוטים, כמו בננה שפשוט מקלפים בקלות. אבל זה לא המצב עם קיווי, סברס או אננס. פירות אלו דורשים התעסקות רבה. ובפועל רבים מאיתנו פשוט מעדיפים לוותר. וכאשר בא להם משהו מתוק, הם יעדיפו איזו חטיף לא בריא על פני התעסקות עם הפרי.
וזה עוד לא הכל, לא נשכח כי פירות טריים נרקבים במהירות. אי אפשר לקנות סטוק לשבועיים או חודש, צריך כל הזמן ללכת לסופר לקנות פירות טריים. ובסוף אתם גם זורקים חלק גדול שלא הספקתם לאכול.

הזמנת פירות קפואים שמה סוף לכל הבעיות האלו.

פירות קפואים בסיטונאות
פירות קפואים בסיטונאות

בעזרת הזמנת פירות קפואים תוכלו ליהנות בכל עונות השנה. דמיינו את הרגע שבחוף יורד גשם שוטף, ובבית אתם נהנים מאבטיח מתוק. זה פשוט חלום וזה אפשרי עם משלוחי פירות קפואים. וזהו רק אחד היתרונות. לא תצטרכו להתעסק עם חיתוך אבטיח או קילוף של ירקות – המארזים מביאים לכם את הפירות בקוביות קפואות שניתן להשתמש בהן באופן מיידי. אתם גם מספיקים לשלם על קליפות וחלקים לא אכילים – מארזי פירות קפואים כוללים רק חלקי פרי אכילים.
אתם יכולים להצטייד עם כמויות גדולות של פירות קפואים בסיטונאות. הכל נשמר בהקפאה ולא מתקלקל. אתם תפסיקו את הבזבוז ולא תשליכו יותר פירות לפח. אם אתם אוהבים שתמיד יש לכם מגוון גדול של פירות, תוכלו להזמין מארזים קטנים של 500 גרם, וכך להחזיק במקפיא מבחר גדול מבלי לתפוס הרבה מקום.
שימו לב כי כדאי להזמין כמויות גדולות, משלוחים מעל 200 שקל תוכלו לקבל חינם לביתכם.

מתאים לכל מטרה

הפירות הקפואים מתאימים לכל מטרה, כאשר שייקים הם אחד השימושים המקובלים ביותר. זה פשוט נוח, כיף וטעים להכין איתם שייקים. רק שמים את חתיכות הפרי בבלנדר. אפילו לא חייבים קרח כי הן כבר קפואות. ניתן להכין שייקים חלביים או טבעוניים, וליהנות מטעמים וערכים תזונתיים. פשט כיף להתחיל את היום עם שייק בריאותי שכזה.
ולא רק פירות קפואים לשייקים, אתם יכולים לעשות איתם כל מה שתעשו עם פירות רגילים.ניתן להשתמש בהם בתור קינוח צונן, לאכול עם המוזלי בבוקר ואפילו להכין מאפים כמו עוגות גבינה עם פירות יער.
ואם הזמנתם פירות קפואים בסיטונאות אצל ג‘וסי, תוכלו גם להזמין מוצרים משלימים. ג‘וסי מציעה לכם מבחר מוצרים משלימים הכוללים מזונות סופר פוד, ותוספות מעולות לשייקים כמו פקאנים מסוכרים, שבבי קוקוס מקורמלים, מקופלת ועוד הפתעות טעימות. בין אם זה לבית או לעסק, יש לנו פתרונות מעולים באיכות הגבוהה ביותר.

מעולה עבור עורכי דין