עו"ד רשלנות רפואית בלידה אסף אודיז נעים להכיר

עו“ד רשלנות רפואית בלידה אסף אודיז הוא אחד מעורכי הדין המנוסים ביותר בישראל בתחום של רשלנות רפואית -עורך דין רשלנות רפואית מומלץ בעל ניסיון של למעלה מ 15 שנה בתחום המיוחד והמורכב של תביעות רפואיות.

רשלנות בהריון ולידה יכולה לכלול מקרים שונים של רשלנות בעת ההיריון ושלב הלידה. אלו יכולים להיות מקרים בהם בדיקות נדרשות לא בוצעו, או שלא פוענחו נכון. מקרים בהם לא בוצעו הליכים רפואיים שהיה צריך לבצע. מקרים בהם בוצעו הליכים רפואיים שאינם מתאימים, או שבוצעו בצורה רשלנית. לצערנו התוצאות של מקרים שכאלו עלולות להיות קשות – רשלנות רפואית בהריון ולידה עלולה לגרום למומים קשים, נזק מוחי, מוות, עקרות לאם היולדת וכאב רב.

רשלנות רפואית בהריון ולידה

תשעת חודשי הלידה הם תקופה מרגשת מאוד, אך גם לא קלה. ההריון מעמיס על הגוף ועל הנפש והאם ההריונית זקוקה לכל התמיכה – גם התמיכה של משפחתה וגם התמיכה הרפואית. עלינו להיות מודעים לכך כי להריון ישנו גם פוטנציאל לסיבוכים רפואיים. בעזרת מעקב רפואי ניתן למנוע את כולם. אחריות גדולה מוטלת על הרופאים המלווים את האם בהריון, וגם הרופאים בחדר הלידה. אין כאם מקום לטעויות, כל טעות עלולה לגרום נזק בלתי הפיך. ומצד שני, ערנות ותגובה מהירה יכולה להציל חיים ולהבטיח הולדת תינוק בריא. לא תמיד הכל מושלם, ויש מקרים כואבים ומצערים. אך לא בהכרח מדובר ברשלנות רפואית.

יתכנו מקרים בהם נגרמה לתינוק מצוקה בשלב הלידה, מצוקה הפוגעת בהספקת החמצן. חוסר חמצן, ולא לזמן קצר, גורם לנזקים בלתי הפיכים ואף מוות. אך בזכות זיהוי מהיר של הבעיה, הרופאים יכולים ליילד את התינוק בפרוצדורת חירום ולמנוע את אותם הנזקים הבלתי הפיכים. במקרים רבים אנשים מחפשים אחר עו“ד רשלנות רפואית מומלץ בגלל סוגיות הקשורות להתנהלות הרופאים ברגעים של מצוקה פתאומית שלא טופלו בהלכה.
למשל לעתים פונים אל עו"ד רשלנות רפואית בלידה אסף אודיז במקרים בהם הרופאים ביצעו לידה טבעית, למרות שכל הנתונים הצביעו על כך שמוטב לבצע ניתוח קיסרי. כמו בכל מצב שבו יש חשד לרשלנות רפואית, איננו ממהרים לשפוט. אנו בוחנים את התנהלות הרופאים בעזרת התיק הרפואי ובעזרתם של רופאים מומחים הנותנים את חוות דעתם.

במידה ונגרם נזק, ואנו מזהים כי הרופאים נהגו ברשלנות בשלב זה או אחר, אנו מסייעים ללקוחותינו להגיש תביעת רשלנות רפואית בלידה.

דוגמאות למקרי רשלנות רפואית

להלן כמה דוגמאות למקרים בהם תוכלו לפנות אל עו"ד רשלנות רפואית בלידה אסף אודיז:

פגיעה ברחם בעקבות היסטרוסקופיה – היסטרוסקופיה היא פעולה שצריכה להתבצע בזהירות רבה על ידי רופאים מיומנים. כל טעות ורשלנות עלולה לפגוע ברחם ולגרום לעקרות.

הולדה בעוולה – אחת הטענות העולות בחלק מהתביעות על רשלנות בלידה או בהיריון. מדובר במקרים קשים בהם בעקבות הרשלנות באים לעולם ילדים שנגזר עליהם לחיות חיי סבל וכאב בשל מצבם הרפואי.

כמובן שאלו רק דוגמאות, ויתכנו אינספור מצבים אחרים.

עו"ד רשלנות רפואית בלידה אסף אודיז

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ

בישראל ישנה רפואה מתקדמת הכוללת בתי חולים חדישים, טכנולוגיות ומעל הכל רופאים איכפתיים המעניקים טיפול מסור לכל אחד. אבל לעתים ישנם גם מקרים בהם מתגלה כי הרופאים התרשלו במילוי תפקידם. במידה ונגרם לכם נזק בעקבות רשלנות רפואית, עליכם להגיש תביעת רשלנות רפואית.

תביעות רשלנות בתחום הרפואי מורכבות יותר מתביעות נזיקין רגילות, והן דורשות עורך דין רשלנות רפואית מומלץ. רק עו“ד עו"ד רשלנות רפואית בלידה אסף אודיז מביא איתו את הידע והניסיון המקצועי. אלו עשויים להיות תיקים כבדים עם תביעות פיצויים בהיקף גדול, תביעות נגד בתי חולים חזקים ומאחוריהם סוללת עורכי דין. אינכם יכולים לצאת לקרב לבדכם, אתם חייבים סיוע משפטי.