עובש בקיר ומה שגורם לו

עובש בקיר

איטום מרתפים

התמודדות עם עובש בקיר, איך מתמודדים עם הבעיה?

עובש על קירות יכול להיווצר במקומות עם לחות גבוהה, בעיות עיבוי או בעיות איטום. למשל, אם יש לכם בעיית איטום מרתפים, היא עלולה, בין היתר, להוביל להופעת עובש בקיר. ניחשתם נכון, תחילה אטמו את המרתף ורק אחר כך טיפלו בעובש שעל הקירות.

לפעמים אנשים חושבים שניתן לנקות עובש עם אקונומיקה או ספריי לניקוי עובש. אבל חשוב להבין שזה לא רק לכלוך על הקיר. נוצר עובש כתוצאה מתנאים סביבתיים מסוימים. עלינו להבין את הגורמים לתנאים סביבתיים אלו ולפעול לטפל בהם. כאשר אחת הסיבות השכיחות היא בעיית רטיבות, כמו חדירת מי גשמים.

קבלני איטום יודעים לקבוע ולאבחן את מקור הבעיה ולהעניק טיפול כולל. גם מטפלים בבעיה שגרמה להופעת העובש, וגם מטפלים בעובש בקיר ומתקנים את הקיר.

איטום מרתפים

הגורמים להופעת העובש על הקיר

על מנת לטפל בבעיית עובש בקיר, חשוב קודם כל לזהות את הבעיה שגורמת להופעת העובש. לכל בעיה יש גישה טיפולית שונה. הדרך הנכונה היא להזמין חברת איטום לבדיקת המבנה ולזיהוי הגורמים אשר מביאים להתפתחות העובש.

שלושת הגורמים היכולים לגרום לעובש להתפתח הם:

בעיות עיבוי – בעיות עיבוי נגרמות מהפרש הטמפרטורה בין הסביבה הביתית החמה לסביבה החיצונית. בעיות עיבוי נפוצות במיוחד בחורף (כאשר קר בחוץ וחם בפנים). כדי להתמודד עם בעיות עיבוי, יש צורך להשתמש בג'ל מבודד המונע היווצרות עיבוי.

בעיות לחות – בעיות שכאלו שכיחות בחדרים רטובים כמו חדרי רחצה, אך יכולות להופיע גם במרתפים. אוורור טוב הוא חשוב, אך יש גם להשתמש בחומרים המונעים התפתחות עובש, כמו למשל צבע מיוחד נגד עובש בקיר. שימו לב שאם מדובר במרתף, יש לוודא כי אין מדובר בבעיית איטום מרתפים

בעיות איטום – חדירת מי גשמים היא אחד הגורמים המרכזיים המובילים לעובש בקירות הבתים. אין לפסול את האפשרות של מים כתוצאה מנזילת צנרת סמויה. קבלן איטום יברר מה הבעיה ויטפל באיטום. זה יכול להיות איטום מרתף, איטום מרפסות, איטום חלונות, איטום גגות וכו'. לאחר תיקון הבעיה, יש להסיר את העובש מהקיר. הדבר מצריך בדרך כלל הסרת שכבת הטיח וצביעה מחדש, הפעם עם צבע מתאים (צבע נגד עובש בקיר).

לא כדאי לנסות להתעסק בדברים האלה בעצמכם, זה תפקידו של קבלן האיטום לטפל בבעיות האיטום, והעובש המופיע כתוצאה מאותן בעיות.

למה יש עובש בקיר

הדבר הבסיסי שאתם צריכים לדעת זה כי עובש אוהב לחות. לעתים קרובות אנו יכולים לראות שטחים גדולים של עובש במקומות כמו חדרי מקלחת ומרתפים. בחדרים אלו ישנה לחות גבוהה, והיא מעודדת את התפתחות העובש. ומנגד, יתכן כי מקור העובש הוא חדירות מים גשמים או בעיות עיבוי. בעיות הנוצרות בעקבות הפרשי הטמפרטורה בין הסביבה החיצונית לסביבה הפנימית.

איטום מרתפים

איטום מרתפים הוא נושא חשוב, בין אם יש בעיית עובש בקיר או ובין אם עדיין לא הופיע העובש. מרתף הוא סביבה מיוחדת שקשה מאוד להגן עליה מפני חדירות מים, ולכן חשוב להעניק פתרון מקצועי כבר מהשלבים הראשונים.

מתמודדים עם בעיות איטום בבית? חדירות מי גשמים? עובש בקיר או בתקרה? חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים עומדת לשירותכם עם כל השירותים המקצועיים לטיפול בבעיות עובד בעיות איטום. אנו מטפלים בבעיות של איטום מרתפים, איטום גג מרוצף , איטום חלונות, ועוד מבחר בעיות בבית או בעסק. אצלנו כל בעיה זוכה לפתרון מקצועי ויסודי, עם דגש גדול על פתרונות המונעים בעיות בעתיד ומחזיקים מעמד לאורך זמן.

מאת קידום עסק בגוגל